lørdag 28. februar 2009

Dag 41-44 Kvam-Folldal


Her kan du se Folldal fjellstue hvor jeg nå er. En plass med strålende service, god mat og nydelig utsikt. Den siste tiden har det virkelig gått unna. Kom ned til Kvam på ons kveld. Formen var bra og jeg fortsatte med etappe 6 på tors. Da slukte jeg en planlagt todagers tur opp til Rondvassbu. Mye takket være at jeg fikk transportert både pulk og sekk opp bakkene til Rondablikk. I går hadde jeg nok en strålende dag gjennom Rondane. Vinden dro temp ned til 20 kalde, men det var klar og god sikt. Fantastisk flott område. La meg i telt ca 14km fra Folldal. Ble en lett dag i dag. Rakk fint butikken og fikk tak i både post og mat. Gikk så opp til Folldal fjellstue. Her ble jeg servert solid kjøttmåltid av reinsdyr. Neste mål er nå Røros. Regner med å komme frem om en uke.

Ingen kommentarer: