tirsdag 30. september 2008

Takk til...

Familien for eksepsjonell hjelp og støtte. Uten dere hadde dette aldri gått!

Hetland sport
som ved siden av å være en flott og lærerik arbeidsplass gir meg tilgang til allverdens av utstyr. Takker også for god hjelp og støtte underveis.




Brynje som gitt meg flere flotte produkter fra sitt sortement. Brynje lager sportsundertøy som holder deg tørr, varm og sterk...




Helsport som gav meg en god pris på boligen - Svalbard 3



Ragnar Fjeld for en fantastisk god nettside om sin egen Npl tur.

Familien på Hægbostad gård for husly i deres låve

Åseral tradisjonssag for husly i deres butikklokale

Ljosland fjellstove for god mat og service til en gunstig penge

Fondsbu v/bestyrer Solbjørg Kvålshaugen for kjempeservice og godt humør

Folldal fjellstue for god mat og seng

Jon Aspnes for et flott opphold på Sørli

Roland på Kveli bua for skikkelig bra ullsåler

Fam Avdem for at dere hjalp meg både med pulk og husly. Hyggelig prat og nydelige hjemmebakte lefser!

Fjellpulken for å være raske på labben og service minded da jeg trengte deres hjelp

Hattfjelldal hotell

Gunder og Elisabeth Garsmark som tok meg hjertelig imot og hjalp meg når jeg trengte det som mest (da jeg brakk skien)

Intersport Mosjøen for å være runde i kantene

Tove v/scooter og hytteservice. Turens mest hjelpsomme og trivelige guide/postbud.

Alle som har fulgt med underveis, det har vært en stor motivasjon å vite at jeg ikke gikk helt alene!

Ingen kommentarer: