tirsdag 9. desember 2008

Eksamen ferdig og 36 dager igjen

I skrivende stund er jeg akkurat blitt ferdig med den siste eksamen. Dette betyr at jeg endelig kan begynne å fokusere 100% på tur igjen. En herlig, men samtidig litt rar følelse. Har akkurat postet en oppdatert utstyrsliste (som nesten er komplett!!!). Det gjenstår imidlertid fortsatt noe arbeid før jeg kan sette i marsj. De to siste etappene er enda ikke spikret + en del praktiske detaljer må ordnes. Dette er alt fra å få avklart hvor jeg kan sende depopakkene til oppveiing av mat og selvfølgelig en del pakking. Regner allikevel med å komme greit i mål til den 15 jan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heia.Kan tenke meg du er glad nå når skolearbeidet er over.Dagene du har igjen går fort,men du kommer nok til og være klar til den store turen.Vist det er greit så tar jeg kontakt med deg før du drar.Er en del ting jeg lure på som du sikkert kan svare på.

Vennlig hilsen Tom.

Frederik Duun Norberg sa...

Ja tiden går for fort :) Bare ta kontakt når du vil