onsdag 14. januar 2009

Siste kveld før avmarsj

Da begynner jeg endelig å komme i mål med pakkingen. Kun et par småting igjen nå. I morgen reiser jeg først til Ljosland for å droppe pulk og deretter til Lindesnes hvor jeg vil overnatte. Starter å gå tidlig fredags morgen.

Har pakket sekken for tre dager. Det ser ut til at jeg kan komme meg et stykke av gårde på rulleski. Værmeldingen tyder på at temperaturen vil holde seg på plussiden frem til Audnedal. Dette er 4 mil fra Lindesnes. Hvis det begynner å sludde og ise til må jeg nok ta beina fatt her, men da er det bare 8mil igjen av etappen. Pulken blir plassert på Ljosland fjellstove og avhentes forhåpentligvis på søndag. Da tar jeg en natt innahus på Ljosland fjellstove. På mandag spenner jeg på meg skiene og pulken og går mot Gaukhei, deretter Øyuvsbu/Håheller og til slutt Suleskard. Med andre ord er jeg forhåpentligvis fremme i Suleskard på onsdag. Blir nok noen dager her før jeg går videre mot Haukeliseter.

Ellers så kjenner jeg at det nærmer seg. Meget spent på hva som venter og samtidig ivrig på å komme i gang med å gå. Vil benytte anledningen til å takke alle som har bidratt med stort og smått så langt... Vil også takke for kommentarer og hilsninger som alltid er hyggelig. Håper dere også vil fortsette å følge med på bloggen underveis. Skal gjøre mitt for å oppdatere jevnlig med bilder og ord. Vi snakkes...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Frederik!

Hiver meg på lykkeønskingene jeg også, god tur!
Skal følge med:)
Tar en tur innom Hetland Sport i neste uke og håper på et par gode råd fra Per som har gått Rogaland på langs.

Hilsen Kristian
(www.rogalandpaalangs.com

Anonym sa...

Du har et publikum i utlandet ogsaa, som foelger med og syns det er spennende aa se tekst og bilder fra Norge paa langs :)