onsdag 20. mai 2009





1 kommentar:

Nils Gunnar sa...

Utrolig bra Fredrik. Gratulerer en masse. Nå kan du kalle deg "champion". Hvor går neste tur?Du må nesten utfordre ett av polpunktene for å oppnå litt større utfordringer enn du har hatt på denne turen.
Jeg har hele tiden hatt troen på at du vil lykkes med å nå Nordkapp. Det som imponerer meg mest er den realistiske planen du la opp til og at du virkelig klarte å følge den "nærmest til punkt og prikke". Å nå Nordkapp to dager etter planen vil jeg karakterisere som "innertier".
Håper du finmner en god seng, en varm badstu og kansje et menneske til å gni deg på ryggen med en het olje.

Velkommen hjem. Jeg gleder meg til å sitte i stampen på Suleskard og lytte til dine opplevelser. Det vil ta tid da inntrykkene sikkert er utrolig mange, men i stampen kan vi sitte langt ut i de små nattetimer så lenge ikke vannet når frysepunktet!! Vi kan alltid finne noe som opprettholder den innvendige temperaturen i kropppen!!

Astrid hilser en masse.

Hilsen Nils Gunnar