torsdag 20. november 2008

Arcteryx Alpha SV

Hadde opprinnelig tenkt å prøve ut bergans bitihorn jakken. Så jakken for første gang i dag og må ærlig innrømme at jeg ble litt skuffet. Virker som en solid jakke med fine detaljer. Synes allikevel den var relativt tung. Uansett har jeg bestemt meg for en Arcteryx alpha SV jakke etter ett tilbud som jeg ikke kunne si nei til. Ganske safe valg egentlig. Vet at dette er en solid gore tex jakke. Oppsummert; god passform, lett, store brystlommer, tapede sømmer, forsterkninger og en god justerbar hette.

Etterpåklokskap
Fantastisk god jakke. Små antydninger til slitasje. Eneste er glidelåsene. Sleit hull på sidene grunnet pulkdraget, men det er min egen feil.

2 kommentarer:

Unknown sa...

hei. Et godt råd : kjøp deg en bergans artic ocean jakke og bukse. blir ikke panser stivt i minus 40 over svenskefjella ,samt at jakken er lang som dekker godt for lår ,når det blåser som verst. og at det er stoore lommer . og at jakken ser nesten like hel ut etter lang tid i felten. du vil ikke angre. kjøp den et nummer og 2 for stor. hilsen www.jrf.no Har gått galskapet sjøl. god tur

Frederik Duun Norberg sa...

takker for tips