tirsdag 3. februar 2009

Dag 19 Hviledag Haukeliseter

Da har jeg fått mast meg til en pc her på Haukeli, og endelig kan jeg få lest alle kommentarer og hilsninger. Veldig hyggelig lesning. Stor inspirasjon å vite at så mange følger med. Så tusen takk skal dere ha alle sammen! De meldingene jeg sender underveis kommer fra SPOT'en, eller mobilen når det er dekning. Ganske greit å få sendt meldinger, men ikke så lett å lese dem selv. Som dere ser blir ikke alltid bildene helt slik de skal være, men jeg prøver iallefall :) Håper dere får et lite innblikk i hvordan jeg har det. Vil forhåpentligvis klare å legge ut en del flere bilder siden. Har forresten også klart å tukle til de 2 meldingene jeg sendte i går. Plutselig ble teksten så liten at det ikke gikk an å lese. Derfor er nå tekst å bilde atskilt, men de hører egentlig sammen... Dere skjønner sikkert

I dag har det ikke skjedd så mye. Har stort sett ligget på sengen å lest bok og Dagbladet ved siden av å gomle godis og svensk husmanskost (det er nemlig nesten bare svensker her). Godt å få litt avbrekk fra tørrmaten. I morgen står et par småreperasjoner og litt pakking på agendaen. Og som sagt setter jeg i gang igjen mot Hellevassbu på Torsdag. Da i selskap med far.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Fredrik!

Kjempekjekt å lesa om kossen du he det. Misunne deg for denne turen altså! Du må kosa deg å nyda turen vidare!

Anonym sa...

Hei Fredrik.
Kjempebra. Du er kommet langt allerde. Et ordtak sier. "Godt begynt er halveis fullendet".

Har selv gått turen fra Haukeliseter til Vassdalsbu via Bleskestad hyttene. Synes de var kjempetunge, og da uten pulk!!

Du må be de på Haukeliseter å fyre opp stampen i kveld slik at du kan starte med løse muskler på neste etappe.
Antar du får den spreke faren din til å dra pulken så lenge han er med. Det må være kjekt å ha så god støtte blant sine aller nærmeste.

Vi følger med deg hver dag på bloggen og tenker ofte på deg.

Bon voyage!!

Hilsen Astrid og Nils Gunnar

Anonym sa...

Hei Fredrik!

Vi følger med deg med spenning og stolthet. Kjekt du har mye sol. Dagene blir lengre og du farer nordover. Hils Pappa så masse. T.Anne er superinteressert og jeg skal hilse så masse fra henne.

Riktig god tur videre